Általános szerződési feltételek

 

A jelen ÁSZF tartalmazza az Álomtorta – Tortatervező (továbbiakban webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

 

A Webáruház címe:

www.alomtorta.hu

 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Bioex Kft.
Képviselő: Boczki Hajnalka
Székhely címe (csak postacím): 1141 Budapest, Paskál utca 35. A. ép.
Telephely: 1138 Budapest, Gyöngyösi sétány 10.
Cégjegyzékszám: 01-09-931128 (Bejegyezve: 2009. 12. 21.)
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Statisztikai számjel: 11709387-6209-113-01
Engedélyező hatóság adatai: 1051 Budapest, Nádor u. 28. Levelezési cím: 1363 Pf. 17
Kamaratagság: Budapesti Ipari és Kereskedelmi Kamara
Adószám: 11709387-2-42
Bankszámlaszám: 16200120-18522457

 

Áruház adatai:

Cím / Telephely: 1138 Budapest, Gyöngyösi sétány 10.
Telefon:  +36 (30) 313 3633
e-mail:
timi@alomtorta.hu
Nyitvatartás: H-V 10-18 óráig

Tárhely szolgáltató: Integrity Informatikai Kft.
Honlap:
https://integrity.hu/
Postacím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

 

A jelen ÁSZF hatálya a felek között édesipari termék elkészítésére létrejött vállalkozási jogviszonyra, egyéb kiegészítő termékek adásvételére, illetve házhozszállítás esetén árufuvarozási jogviszonyra terjed ki. A jelen ÁSZF rendelkezéseitől a felek egyező akarattal írásban eltérhetnek, mely esetben az ÁSZF rendelkezései helyébe a felek külön megállapodása lép.

 

A Megrendelő és a Szolgáltató megállapodnak, hogy a Szolgáltató által üzemeltetett online áruház a Megrendelő által a weboldalon megjelölt határidőre elvégzi a Megrendelő által megrendelt típusú és mennyiségű édesipari termék elkészítését. A Szolgáltató a weboldalon egyéb kiegészítőket is felkínál megvételre a Megrendelőnek.

 

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a Megrendelő, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a megrendelő az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

 

A megrendelés lépései:

 

  1. A regisztráció menete

 

Regisztráció során kötelező megadni egy nevet (vezeték és keresztnév), felhasználónevet, jelszót, e-mail címet. A regisztrációt magyar nyelven tudja elvégezni, a webáruházban is magyar nyelven talál információkat a termékekről.

A webáruházban lehetőség van előzetes regisztráció nélkül is vásárolni. Ebben az esetben a vásárlás végén a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva egy űrlapon szükséges megadni a számlázási adatokat. (Kötelező mezők: Név, E-mail, Telefonszám, Cím, Postai irányítószám) Lehetőség van a postai címtől eltérő szállítási cím megadására.  Az adatok a megrendelés teljesítéséhez szükségesek.

A webáruház a fenti információkat az adatvédelmi nyilatkozatának megfelelően használja fel.

 

  1. A kosár használata

 

Válassza ki a kívánt termékeket és tegye a Kosárba. Ezután tovább böngészhet a webáruházban, vagy folytathatja a rendelés lépéseit az elküldésig. A kosár tartalma/összetétele a vásárlás teljes időtartama alatt nyomon követhető, változtatható a “Kosár megtekintése” gomb segítségével. A honlap jobb felső sarkában egy kosár ikon jelzi, hogy aktuálisan hány termék van a kosárban. A kosárban lehetőség van a belehelyezett termékek törlésére, mennyiségének változtatására. A “Kosár frissítése” gombra kattintva aktualizálni tudjuk a kosár tartalmát, ahol ezáltal a kitörölt termék eltűnik, a hozzáadott mennyiség pedig megnöveli a termék árát. A kosárban látható a teljes végösszeg, látható, hogy ebből mennyi a szállítási díj, mennyi az ÁFA.

 

  1. A megrendelés összeállítása

 

Az opciók (torta méret, gyertya darabszám, színe stb.) kiválasztását követően lehetőség nyílik a termék(ek)et a kosárba helyezni a “Kosárba rakom” gomb segítségével. A kosár megtekintése után ha meggyőződtünk arról, hogy a vásárlást befejeztük, a “Tovább a pénztárhoz” gombbal tudjuk a fizetéssel kapcsolatos lehetőségeket kiválasztani.

 

  1. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja

 

A pénztárnál lehetőség van a bevitt adatok módosítására, törlésére. A megrendelés elküldése után a pénztárnál található űrlap nem módosítható tovább. Amennyiben hibás adat került megadásra vagy a kosár tartalmán szeretne változtatni, kérem keresse fel Ügyfélszolgálatunkat az alábbi e-mail címen timi@alomtorta.hu vagy hívjon minket a következő telefonszámon: +36-30-313-3633.

Amennyiben az adatok valódisága kérdéses vagy az adatok értelmezhetetlenek, az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket a Szolgáltató érvénytelennek minősítheti.

 

  1. A megrendelés elküldése

 

A pénztár űrlapon leellenőrzött kosár összetételt, megadott adatok és kiválasztott fizetési mód után a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva lehet a rendelést elküldeni a Szolgáltató felé. Ügyfélszolgálatunk minden egyes rendelést személyesen ellenőriz, és amennyiben bármilyen probléma adódna, telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

  1. A megrendelés visszaigazolása

 

A Szolgáltató visszajelzést küld e-mail formájában a megadott e-mail címre. Amennyiben az elektronikus levél rövid időn belül nem érkezne meg, kérjük, először ellenőrizze, hogy biztosan helyesen adta-e meg az e-mail címét. Ellenőrizze, hogy más címről tud-e levelet fogadni, mert elképzelhető, hogy postafiókja megtelt. Kérjük ellenőrizze, hogy visszaigazoló levelünk a kéretlen levelek (SPAM) mappába került-e, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

 

Legkésőbb 12 órán belül feldolgozzuk a frissen beérkezett rendeléseket, és ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. Ha a rendelése nem teljesíthető, erről e-mailben értesítjük.

 

Az adásvételi szerződés létrejötte

A megrendelőlap kitöltésével, elküldésével és annak az e-mail által történő visszaigazolásával a 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre.

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a megrendelő, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a formanyomtatványon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg.
  2. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (megrendelő, felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  3. A megrendelő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  4. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja.

A megrendelő számára hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.  

 

A termék lényeges tulajdonságai

 

A termék lényeges tulajdonságait a megrendelők megtekinthetik a termékek bemutató oldalain, jellemzőit a Megrendelő az adott termék mellett feltüntetett adatokból és fényképből ismerheti meg részletesen.

A webáruházban található termékek adatai a megrendelés időpontjában érvényesek.  Újabb ugyanazon termékre vonatkozó, de későbbi időpontban történő megrendelés esetén, az adatok változhatnak.

 

Árak

 

A weboldalon az egyes termékek részletes jellemzése és fotója mellett megtalálható a termékek vételára. A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit. Házhozszállítás megrendelése esetén a megrendelt termék(ek) vételárához a Szolgáltató hozzászámítja házhozszállítási szolgáltatás weboldalon feltüntetett költségét. A megrendelés elküldése előtt a pénztárban részletesen látható, hogy mennyi a megrendelni kívánt termék nettó illetve bruttó ára és mennyi a házhoz szállítás költsége. A pénztárban látható a megrendelés végösszege is.

A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja. Ha technikai hiba miatt téves ár vagy egyéb elírás jelenik meg a Webáruház honlapján a Szolgáltató ebben az esetben nem tekinti érvényesnek a megrendelést. Az érvénytelen megrendelés alapján a szerződés semmilyen esetben nem jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között, abban az esetben sem, ha időközben a Szolgáltató az érvénytelen megrendelésről automatikus visszaigazolást küldött.

Amennyiben nem készpénzes fizetési módot választ a termékek kiszállításánál, a torták elkészítését és kiszállítását csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg.

Kiszállítás, személyes átvétel

 

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók. A megrendelés időpontjához képest legkorábban 48 óra múlva tudjuk teljesíteni a megrendelést. A tortákat Budapest területén belül tudjuk házhoz szállítani a hét bármely napján 9-16 óra közötti időszakban. A termékek kiválasztásánál lehetőség van szállítási időpontnak preferált napszakot kiválasztani (délelőtt 9-12 óra vagy délután 12-18 óra között). Amennyiben ettől eltérő időpontot szeretne, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

 

  1. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.

 

  1. A megrendelt termék(ek)et lehetőség van személyesen átvenni az alábbi átvételi pontokon és időpontokban:

 

  • 1138 Budapest, Gyöngyösi sétány 10. Setteveli Cukrászda H-V 10-18 óráig.

 

  1. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Ezen kötelezettség elmulasztásából eredő kárért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

 

  1. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Vevővel e-mail vagy telefon útján a továbbiak egyeztetése érdekében, ez esetben a szerződés a Felek között nem jön létre. Ha a Szolgáltató sem saját készletéből, sem egyéb forrásból nem tudja beszerezni a Megrendelő által megvásárolni kívánt Terméket, úgy a Szolgáltató e tekintetben felelősség nem terheli.

 

Lehetséges fizetési módok

 

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg.
  2. A webáruház online felületén bankkártyával

 

A megrendelés alapján fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló elektronikus levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a Megrendelő személyes átvételkor kapja meg.

 

Kártyatársasági Tájékoztató

Minőségi kifogás, Szavatosság és Reklamáció

 

A Szolgáltató minőségi garanciát vállal az általa árusított termékekre.

Amennyiben a termékkel szembeni minőségi kifogás a termék szemmel látható tulajdonságára vonatkozik (pl.: külső sérülés), úgy a Megrendelő kifogását a termék átvételével egyidejűleg köteles közölni a Szolgáltatóval. Amennyiben a termékkel szembeni minőségi kifogás a termék szemmel nem látható tulajdonságára vonatkozik, úgy a minőségi kifogását a Megrendelő az adott termékre vonatkozó eltarthatósági idő lejártáig, de legkésőbb a Termék átvételétől számított 48 óráig jelezheti a Szolgáltatónak.

Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli.

 

Amennyiben a Szolgáltató a hibás termeket azonos termékre kicserélni nem tudja, úgy a Megrendelő választásától függően a Szolgáltató a megrendelt terméket másik termékkel helyettesítheti, vagy a vételárat a Megrendelő részére visszatérítheti.

 

Az édesipari termékek a weboldalon feltüntetett jellemzőktől, illetve a színes fotótól a méret, kialakítás és díszítés vonatkozásában eltéréseket mutathatnak, amely eltérésekért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

 

Az Eladó kifejezetten tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a gyümölcsből, diófélékből készült ételek nyomokban magot, héjat tartalmazhatnak. Az ebből eredő esetleges károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

 

A Szolgáltató tájékoztatja továbbá a Megrendelőt, hogy az édesipari termékek glutént, tejet, cukrot tartalmaznak!

Panaszügyintézés helye (1997.évi CLV törvény rendelkezései alapján):

  • telefonon: +36-30-313 3633
  • személyesen: 1138 Budapest, Gyöngyösi sétány 10.
  • levélben: 1141 Budapest, Paskál utca 35. A. ép.
  • e-mailben: timi@alomtorta.hu

Kártérítési felelősség

A Szolgáltató kizárja felelősségét a tortához rendelt kiegészítő termék hibás működéséből származó kár tekintetében. A termékfelelősségre vonatkozó szabályok alapján ezen esetekben a Megrendelő a kártérítési igényét közvetlenül az adott termék gyártójával szemben érvényesítheti.

Elállás

 

A fogyasztót nem illeti meg elállási és felmondási jog a romlandó vagy a minőségét rövid ideig megőrző termék esetében. 45/2014. (II. 26.) Korm 29.§. (1). bek. d. pontja.

Kivétel, ha a Megrendelésben megjelölt átvételi időpont előtt minimum 1 nappal, kizárólag írásban (a timi@alomtorta.hu email címen) jelzi a rendelés lemondását.  

 

Egyéb – nem romlandó – kiegészítők vonatkozásában a Kormányrendelet 4. § (1) bekezdés alapján a Megrendelőt megilleti az indokolás nélküli elállási jog. Ebben az esetben a Megrendelő köteles a Szolgáltatót az elállásról haladéktalanul értesíteni.

 

A Megrendelő a megrendeléstől való elállás jogát kizárólag a termék(ek) átvételét megelőzően gyakorolhatja.

Termékeinkre a Polgári Törvénykönyvben előírtak szerinti szavatossággal tartozunk. Szavatossági igényt abban az esetben érvényesíthet a vásárló, ha a szolgáltatott áru a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

A megrendelt áru kiszállítását követően az áru romlandó jellege miatt a vevő nem jogosult a szerződéstől való elállásra, fizetési kötelezettsége fennáll.

A fogyasztókra vonatkozó jogokat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szabályozza.

Az édesipari termékek eltarthatósága

 

Az édesipari termék megfelelő hűtése és tárolása az átvételt követően a Megrendelő kötelezettsége.

Hűtött tárolás mellett (+4°C) az édesipari termékek az átvételt követő 48, illetve 72 óráig biztonságosan eltarthatók, hozzáadott tartósítószert nem tartalmaznak (ez az adat az édesipari termék típusától függően eltérő, a Termék részletes leírásánál megtalálja az odavonatkozó eltarthatósági időtartamot).

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk., a Kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.

 

A megrendelésének rögzítésével a Megrendelő elfogadja ezen ÁSZF feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 

Vásárlási feltétel letölthető változata:

Vásárlási feltételek

 

Mellékletek:

Adavédelmi tájékoztató